صفحه اصلی / مطالب و مقالات / ژل لب / محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل های تزریق ژل لب کدامند ؟

محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل های تزریق ژل لب کدامند ؟

تزریق ژل لب مدل قلبی، روسی، عروسکی، هالیوودی، چاک دار، فانتزی و قلوه ایی پر طرفدارترین مدل های لب بخصوص در بین خانم ها هستند. برخی مدل های لب مانند لب نچرال یا طبیعی به دلیل حفظ فرم و حالت طبیعی لب ها در بین خانم ها و آقایان پر طرفدار هستند.

آنچه در این مطلب میخوانید

تفاوت انواع مدل های تزریق ژل لب

ژل لب روسی، چاکدار و هالیوودی، هر سه از مدل های تزریق ژل لب فانتزی هستند و تفاوت آن ها در محل تزریق است که در مدل روسی تزریق ژل برای برجستگی و حجیم کردن لب بالا استفاده می شود، در مدل چاکدار تزریق ژل لب به لب پایینی انجام می شود تا باعث برجستگی و حجیم سازی شود و درمدل هالیوودی، تزریق و حجیم سازی در هر دو طرف لب صورت می گیرد. مدل تزریق ژل لب بهتر است با در نظر گرفتن فرم کلی و زاویه صورت باشد تا تناسب بین اجزاء صورت نیز حفظ شود.

انواع مدل های تزریق ژل لب

تزریق ژل لب نچرال یا طبیعی

تزریق ژل لب طبیعی یکی از محبوب ترین مدل های تزریق ژل لب است در تزریق ژل لب طبیعی، لب ها از حالت و فرم اصلی خارج نمی شوند، در نتیجه گزینه بسیار مناسبی است، برای کسانی که افتادگی لب دارند یا حجم لب هایشان بسیار کم است و یا هنگام خندیدن لثه و دندانهایشان نمایان می شود. همچنین می خواهند لب هایشان فرم و حالت طبیعی داشته باشد.

تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل لب روسی مدلی است که امروزه بسیار مورد محبوبیت قرار گرفته در این روش، تزریق ژل در ناحیه خط بالایی لب ها و گوشه های آن انجام می پذیرد و قوس های بالایی لب تا حدودی فرم مثلثی پیدا خواهند کرد. این حالت به صورت متداول تحت عنوان تزریق ژل لب مدل روسی شناخته می شود

تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی

در مدل تزریق ژل لب عروسکی قوس لب بالا به شکل هفتی در می آید و لب پاییی نیز حالتی پرحجم ولی کوچک باید داشته باشد. گاهی برای عروسکی شدن فرم لب علاوه بر تزریق ژل ممکن است به عمل های جراحی کوچکی نیز نیاز باشد.

تزریق ژل لب مدل قلبی

در مدل تزریق ژل به شکل قلبی بین دو لب فاصله‌ کوچکی ایجاد می‌شود که در هنگام روی هم قرار گرفتن لب‌ها زیبایی خاصی ایجاد می‌کند و زیبایی آن بیشتر به خاطر تفاوتش با شکل طبیعی لب است. در نتیجه اجرای این روش باید بسیار حساس بود و لازم است پزشک مربوطه ظرافت زیادی در کار داشته باشد.

تزریق ژل لب مدل هالیوودی

در این مدل پس از تزریق ژل برجستگی وحجم لب ها مهم است و کاملاً باید مقدار و اندازه لب بالا با مقدار و اندازه لب پایین برابر باشد این نوع از تزریق ها معمولاً برای افراد بسیار مشهور، خواننده ها، بازیگران هالیوودی و … استفاده می شوند در برخی از موارد این مدل از تزریق ژل لب ممکن است ترکیبی از تزریق ژل لب روسی با چاکدار باشد.

همچنین بخوانید : جامع ترین اطلاعات درباره تزریق ژل لب

تزریق ژل لب مدل چاک دار

در این روش تزریق، مقدار زیادی ژل به وسط لب پایینی تزریق می شود که پس از آن لب پایین شیار دار شده و دو طرف آن برجسته تر از دیگر نقاط دیده می شود. در این مدل تزریق لب زیبایی کامل خود را وقتی نشان می دهد که لب شما به حالت خنده و یا لبخند باشد، می توان گفت یکی از زیبا ترین حالت های لب چاکدار پس از خنده نمایان می شود.

تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای

در مدل تزریق ژل لب سه دکمه ایی نواحی وسطی لب بالا و دو قسمت راست و چپ لب پایین را بیشتر از نواحی دیگر با ژل حجیم می‌کنند، که در نتیجه حالتی خوشایند برای لب‌ها به ارمغان می‌آورد.

تزریق ژل لب مدل قلوه‌ ای

در مدل قلوه ای میزان ژلی که به لب ها تزریق می شود به صورت یکنواخت در تمامی قسمت های لب تزریق می شود و میزان برجستگی آن نباید بیش از حد باشد زیرا نباید موجب به هم خوردن تناسب اندازه های لب با سایر اجزای صورت شود.

تزریق ژل لب مدل فانتزی

در مدل تزریق ژل لب فانتزی حجم لب ها بیشتر از حالت طبیعی است و این باعث می شود ک لب ها در چهره بسیار نمایان شوند. در تزریق ژل مدل فانتزی حجم بسیاری از ژل به لب پایین و قسمتV شکل لب بالا تزریق می‌شود در این حالت لب‌ پایین بسیار برجسته‌تر و حجیم‌تر از لب بالا خواهد شد.

آیا می توان ژل لب را تخلیه کرد ؟

برای تزریق ژل لب به کلینیک یا پزشک متخصص پوست معتبر و با تجربه مراجعه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. اگر بعد از تزریق ژل از فرم لب خود راضی نبودید می توانید ژل لب تزریق شده را تخلیه و به حالت اول بازگردید. البته مراقبت های پس از تزریق ژل لب در ماندگاری و دوام ژل تزریق شده در لب تاثیر بسیار زیادی دارد.


آدرس : اصفهان، خیابان توحید میانی ، طبقه فوقانی بانک پاسارگاد ، طبقه چهارم
تلفن : 36251939

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :توران بهمنی [ 1402-07-16 ]
من خیلی دوست دارم که تزریق ژل لب انجام بدم و تزریق ژل لب روسی رو از همه بیشتر دوست دارم ولی میترسم عوارض داشته باشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر راضیه ایرجی