صفحه اصلی / مطالب و مقالات / ژل لب / تزریق ژل لب مدل نچرال برای چه کسانی مناسب است ؟

تزریق ژل لب مدل نچرال برای چه کسانی مناسب است ؟

داشتن لب هایی زیبا، خوش فرم و در عین حال طبیعی، تأثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری می گذارد. بعضی از افراد تمایل چندانی به تزریق ژل و تزریق فیلر لب ندارند؛ زیرا نمی خواهند فرم طبیعی لب هایشان از بین برود و چهره مصنوعی داشته باشند. تزریق ژل لب مدل نچرال یا طبیعی از پرطرفدارترین مدلهای لب می باشد؛ زیرا تزریق علاوه بر زیبا و طبیعی بنظر رسیدن لب، باعث اصلاح فرم لب نیز می شود.
با تزریق ژل لب مدل نچرال می توان لب های باریک و کوچک را به حالت کاملاً طبیعی، حجیم و زیبا در آورد؛ اما تزریق ژل لب مدل طبیعی با سایر تزریق هایی که برای لب انجام می شود، قدری متفاوت است. در تزریق ژل طبیعی متخصصان پوست و زیبایی معتقداند با به کارگیری حداقل میزان ژل باید به نتیجه مطلوب رسید. به طور کلی تزریق ژل لب متناسب با فرم صورت بهتر است. هنگامی که برای تزریق ژل لب به متخصص پوست مراجعه می کنید ابتدا پزشک فرم صورت شما را از تمام زوایا بررسی می کند و متناسب با فرم صورت ژل را به نواحی مختلف لب تزریق می کند؛ چراکه زیبایی لب فقط منحصر به حجیم شدن آن نیست بلکه باید فرم لب ها متناسب با صورت شما باشد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق ژل لب نچرال یا طبیعی

ژل لب نچرال مزایای زیادی دارد، از جمله:

تزریق ژل لب نچرال در اصفهان

ویژگی های لب طبیعی یا نچرال

در تزریق ژل لب طبیعی، لب ها از حالت و فرم اصلی خارج نخواهند شد. نسبت بسیار خاصی برای آن که تزریق ژل لب، طبیعی به نظر برسد وجود دارد، به عبارت دیگر تزریق فیلر طبیعی نباید به صورتی باشد که برای عموم قابل تشخیص گردد و آنها را متوجه کند که شما تغییری در لب های خود ایجاد کرده اید و در عین حال باید زیباتر از قبل از تزریق نیز باشد. به گفته پزشکان نسبت مناسبی بین گوشه های خارجی لب بالا و پایین وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که انواع مختلف پرکننده های تزریقی و اینکه کدام یک را انتخاب کنید، تأثیر متفاوتی در نتایج تزریق ژل لب خواهد داشت.

مدل لب نچرال برای چه صورت هایی مناسب است؟

امروزه تنوع در مدل های مختلف تزریق ژل لب جوابگوی سلیقه های مختلف هست ولی به طور کلی مدل لب نچرال، برای افرادی مناسب تر است که صورت کوچک دارند و یا افرادی که نمی خواهند ظاهر لبهایشان تغییرات زیادی داشته باشد بلکه تزریق ژل لب را با هدف کمی برجسته تر شدن لب انجام می دهند.

تزریق ژل لب نچرال یا طبیعی برای آقایان

تزریق ژل برای اصلاح فرم چهره تنها مخصوص خانم ها نیست بلکه آقایان نیز می توانند از این خدمات استفاده کنند. بر خلاف تصور عمومی در صورتی که میزان مناسب ژل با مهارت پزشک تزریق شود، فرم کاملاً طبیعی خواهد داشت و نواقص چهره برطرف خواهد شد.

برای فرم لب نچرال چند سی سی ژل لازم است؟

در بیشتر موارد تزریق یک سی سی ژل می‌تواند با نتایجی طبیعی همراه باشد؛ اما این نکته را باید در نظر داشت این میزان به اندازه طبیعی لب ها قبل از تزریق ژل، رابطه مستقیم دارد. افرادی هستند که ممکن است به تزریق کمی بیشتر از یک سی سی ژل نیاز داشته باشند و همین طور ممکن است در بعضی از افراد تزریق کمتر از یک سی سی ژل زیبایی لبها را دوچندان کند.

بهترین مدل تزریق ژل لب

مدل تزریق ژل لب نچرال یکی از محبوب تزین انواع این اقدام زیبایی است که در آن با استفاده از تزریق فیلر به لب، مشکلات ظاهری لب های بالا و پایین مانند چین و چروک های پوستی و عدم تقارن از بین می روند و سعی بر آن خواهد بود که لب ها بعد از تزریق فیلر حالت طبیعی خود را حفظ کرده باشند.

نحوه تزریق ژل لب نچرال

پیش از شروع ابتدا ناحیه ای که لازم است تا ژل به آن بخش از لب تزریق شود، تمیز شده و از مواد بی حسی موضعی بر روی استفاده شود تا آن بخش به صورت کامل بی حس و در هنگام تزریق درد نیاید. سپس مقداری از ژل به زیر پوست تزریق شده تا لب به میزان فرم و برجستگی طبیعی مورد نظر برسد.

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب نچرال

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب نچرال

ماندگاری ژل لب نچرال

به طور معمول ماندگاری فیلر لب تزریقی، بین 2 الی 3 سال است. عوامل تأثیرگذار در ماندگاری ژل لب مدل طبیعی و نچرال به شرح زیر است:

هزینه تزریق ژل لب نچرال

قیمت تزریق ژل لب مدل نچرال برای افراد مختلف می تواند متفاوت باشد؛ چراکه برای برآورد هزینه تزریق ژل لب مدل نچرال باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت، به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت مشخص و واحدی را برای آن بیان کرد. این عوامل می تواند مواردی چون :

باشد که معمولاً پزشک در جلسه مشاوره قبل از تزریق، میزان هزینه نهایی تزریق ژل را با توجه به فاکتورهای تأثیرگذار برای شخص مشخص می کند.

برای خواندن مقالات درمان جوش صورت با لیزر و رفع پف پلک با پلاسماجت کلیک کنید.


آدرس : اصفهان، خیابان توحید میانی ، طبقه فوقانی بانک پاسارگاد ، طبقه چهارم
تلفن : 36251939

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شمیم [ 1402-07-16 ]
من پیش خانم دکتر ایرجی تزریق ژل لب انجام دادم و خیلی راضیم از اینکه ایشون رو انتخاب کردم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر راضیه ایرجی