صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بوتاکس / قرینه سازی صورت بدون جراحی با تزریق بوتاکس

قرینه سازی صورت بدون جراحی با تزریق بوتاکس

نامتقارن بودن یا قرینه نبودن برخی از اجزاء صورت که در مواردی ژنتیکی یا در اثر حوادث رخ می دهد یکی از مشکلاتی است که باعث عدم اعتماد به نفس در افراد می گردد. تزریق بوتاکس برای قرینه سازی و همسان سازی برخی از اجزاء صورت گزینه درمانی ایمن، کم هزینه و بدون عارضه ای است. قبل از تزریق بوتاکس لازم است پزشک متخصص پوست ابتدا آناتومی صورت بیمار را بررسی و سپس به مقدار مشخص بوتاکس را به ناحیه مورد نظر تزریق نماید. لازم است بدانید تزریق بوتاکس برای قرینه سازی صورت در موارد و مشکلات جزئی صورت کاربرد دارد و برای مشکلات غیرقرینگی شدید در نواحی مختلف صورت نیاز است درمان با روش های جراحی انجام گردد.

آنچه در این مطلب میخوانید

قرینه سازی با بوتاکس در کدام نواحی صورت امکان پذیر است ؟

قرینه سازی صورت با تزریق بوتاکس تقریبا در تمامی اجزاء صورت قابل انجام است از جمله:

ایجاد تقارن در صورت با تزریق بوتاکس

لیفت پیشانی با تزریق بوتاکس

با افزایش سن، پوست ناحیه پیشانی دچار افتادگی و چین و چروک می‌شود و این افتادگی پوست ممکن است در برخی افراد باعث غیرقرینگی پیشانی بخصوص در ناحیه بالای یکی از پلک ها رخ دهد. تزریق بوتاکس یکی از بهترین روش ها برای لیفت پیشانی است که در نهایت باعث جوانسازی و ایجاد تقارن بیشتر در صورت و بخصوص بالای ابروها می گردد.

قرینه سازی و لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

لیفت ابرو با بوتاکس باعث شل‌ شدن ماهیچه ‌های زیرین و عضلات بین دو ابرو می‌شود. تزریق بوتاکس یکی از آسان ‌ترین روش‌ها برای از بین بردن خط اخم می‌باشد تزریق بوتاکس منجر به بالا‌بردن ابروها و پلک ها و باز‌شدن چشم ‌ها خواهد شد. ناگفته نماندکه میزان لیفت ابروها از طریق تزریق بوتاکس در هر فرد منحصر به خود او خواهد بود.

رفع افتادگی گوشه لب ها با تزریق بوتاکس

افتادگی گوشه لب ها که به خطوط ماریونت معروف هستند یعنی چرخش گوشه لب ها به سمت پایین که در اثر انقباض عضله پایین برنده گوشه دهان و همچین کاهش توده بافت نرم اطراف دهانی ایجاد می شوند این خطوط سبب ایجاد حالت غمگین در صورت فرد می گردد و تزریق بوتاکس در عضلات این ناحیه باعث بالا رفتن گوشه لب ها و کاهش عمق خطوط ماریونت می شود.

همچنین بخوانید : هزینه و ماندگاری بوتاکس دور چشم

اصلاح فرم بینی با تزریق بوتاکس

در روش اصلاح فرم بینی بدون جراحی با تزریق بوتاکس افرادی کاندیدای مناسب هستند که نوک بینی آنها دچار افتادگی جزئی باشد. باید توجه داشت که بوتاکس مانند جراحی بینی، ساختار بینی را تغییر نمی‌دهد و نمی‌توان انتظار داشت که تغییرات زیادی بر روی بینی اعمال شود.

مزایای قرینه سازی صورت با بوتاکس

هزینه قرینه سازی صورت با بوتاکس

هزینه قرینه سازی صورت با بوتاکس به عواملی از جمله تعداد دفعات تزریق بوتاکس، آناتومی صورت، مقدار بوتاکس تزریق شده و دستمزد پزشک بستگی دارد.


آدرس : اصفهان، خیابان توحید میانی ، طبقه فوقانی بانک پاسارگاد ، طبقه چهارم
تلفن : 36251939

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مقدم فر [ 1402-07-16 ]
سلام خانم دکتر با تزریق بوتاکس میشه چشم رو گربه ایی کرد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر راضیه ایرجی
گونه گذاری دائمی با تزریق چربیگونه گذاری دائمی با تزریق چربی
تاریخ انتشار : 1402-04-31