صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر درمانی پوست / مراقبت ها و مزایای روشن سازی پوست با لیزر

مراقبت ها و مزایای روشن سازی پوست با لیزر

تیرگی بدن می تواند دلایل زیادی داشته باشد و این حالت برای بیشتر افراد احساس ناخوشایندی ایجاد می کند، مهم نیست پوست روشن یا تیره ای باشد به هر ممکن است در برخی از نواحی مانند کشاله ران، زیر بغل، زانو ها و غیره دچار تیرگی می شود. خوشبختانه در حال حاضر درمان های بسیار زیادی برای برطرف کردن این تیرگی ها وجود دارد. که یکی از موثر ترین آنها درمان تیرگی بدن با لیزر می باشد.

آنچه در این مطلب میخوانید

هزینه لیزر روشن کننده پوست

قیمت لیزر برای سفید شدن پوست، به چندین عامل بستگی دارد. مثلا رنگ پوست پیش از آغاز لیزر درمانی، رنگ پوست دلخواهی که مایلید به آن دست پیدا کنید، روش درمانی، ناحیه ای که تحت درمان قرار می گیرد و در نهایت متخصص و کلینیکی که برای درمان انتخاب می کنید، همه در تعیین قیمت لیزر برای سفید شدن پوست تاثیر دارند.

رفع تیرگی پوست با لیزر در اصفهان

مزایای روشن کردن پوست با لیزر

تعداد جلسات رفع تیرگی و روشن سازی پوست با لیزر

کک و مک و لک های ناشی از افزایش سن، رایج ترین لک های درمان شده با لیزر هستند که معمولا تنها به 1 تا 2 جلسه درمان نیاز دارند. اما برای روشن کردن پوست معمولا تا 6 جلسه درمان لازم است. اما به طور کلی تعداد جلسات به عواملی مانند وسعت ناحیه درمانی، مقاومت پوست، نوع لیزر روشن کننده پوست بستگی دارد.

همچنین بخوانید : ماندگاری ، هزینه و عوارض درمان لک صورت با مزوتراپی

مراقبت های بعد از لیزر روشن سازی پوست

مراقبت پس از لیزر درمانی بیمار به طور رایج 2 هفته پس از پروسیجر آغاز می گردد. و شرایط این دوره بسته به نوع روشی که برای شما استفاده می شود، متفاوت خواهد بود.
پس از درمان بیمار باید موارد زیر رعایت کرد:

چه زمانی نتایج روشن سازی پوست با لیزر مشخص می شود؟

واکنش پوست نسبت به لایه برداری با لیزر در افراد مختلف می تواند بسیار متفاوت باشد. برخی از افرادی که از این روش استفاده کردند، می گویند که بعد از عمل، احساسی شبیه به سوختگی ملایم از نور آفتاب همراه با سوزش خفیف داشته اند.

در حالی که بعضی از روش های شفاف کردن پوست به چندین هفته زمان برای ظهور نتایج نهایی نیاز دارند، اما روشن کردن پوست با لیزر یک روش سریع می باشد که اثرات مثبت حاصل از آن بلافاصله بعد از عمل مشاهده کرد.
بعد از درمان پوست با روش لیزر، پوست شما بلافاصله حالت شفاف تر و نرم تر پیدا می کند و روند بهبودی پوست ظهور آثار مثبت لیزر تا حدود 3 تا 6 ماه بعد از عمل همچنان ادامه خواهد داشت.
این مزایا به خصوص درمورد روش های لیزر تهاجمی صدق می کند که با استفاده از آن، شما تنها با یک یا دو جلسه درمانی برای حذف لکه های تیره و بهبود وضعیت ظاهری پوست خود نیاز دارید، اثر بخشی روش های لیزر غیر تهاجمی ممکن است بیشتر طول بکشد و به 1 تا 5 جلسه درمانی نیاز داشته باشید.

برای خواندن مقالات ماندگاری و عوارض تزریق کلاژن و تزریق فیلر به دست کلیک کنید.


آدرس : اصفهان، خیابان توحید میانی ، طبقه فوقانی بانک پاسارگاد ، طبقه چهارم
تلفن : 36251939

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سبزواری [ 1402-06-29 ]
خانم دکتر شلی و افتادگی پوست هم با این روش درمان میشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر راضیه ایرجی