صفحه اصلی / مطالب و مقالات / ژل لب / تزریق ژل لب چاک دار مناسب چه صورت هایی است؟

تزریق ژل لب چاک دار مناسب چه صورت هایی است؟

لب‌های زیبا، تأثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و تناسب صورت دارند و به همین دلیل است که تزریق ژل لب به یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی تبدیل شده است.؛اما از آن جایی که تزریق ژل لب مدل‌های مختلفی دارد، مهم است که قبل از انجام هر گونه اقدامی، با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا با بررسی فرم صورت شما، مدل ژل لبی که متناسب با فرم صورت شما است را پیشنهاد دهد. یکی از انواع مدل های ژل لب ، مدل ژل لب چاکدار است.. در این روش، وسط لب های پایینی یک خط ایجاد می شود و دو طرف لب را به دو قسمت مجزا و مساوی تقسیم می کند. این خط باریک، تأثیر بسیار زیادی در جذابیت چهره افراد دارد و بیشتر مناسب جوانها است. به طور کلی تزریق ژل لب مدل چاک دار مناسب کسانی است که چشم های درشتی دارند. این متد برای صورت‌های ظریف نیز بسیار مناسب است و می‌تواند زیبایی خاصی را ایجاد کند.این روش تزریق ژل، به صورت سرپایی و بسیار آسان انجام می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

بهترین برند ژل لب مدل چاک دار

بهترین مارک ژل لب شامل فیلرهایی می شوند که بر پایه ی هیالورونیک اسید هستند. فیلرهای اسید هیالورونیک در حال حاضر رایج ترین نوع تزریق برای بزرگ کردن و تقویت ظاهر لب ها و در نتیجه جوانسازی صورت به حساب می آیند. هیالورونیک اسید یک ماده شبیه به ژل است که از باکتری ها تولید می شود. این ماده با چسباندن خود به مولکول های آب درون پوست می تواند لب ها را ضخیم تر نشان دهد. این فیلر ها به شکل کندی جذب می شوند و می توانند میزان و حجم لب ها را تنظیم کرده تا فرد به ظاهر ایده آل خود دست یابد.
ژل لب تئوسیال (Teosyal)
ژل لب رستیلن RESTYLANE
ژل لب استایلج Stylage
ژل لب بلوترو BELOTERO

تزریق ژل لب مدل چلک دار در اصفهان

برای تزریق ژل لب مدل چاک دار چند سی سی ژل لازم است؟

میزان تزریق فیلر، کاملاً به حجم طبیعی لب ها ، سلیقه مراجعه کننده و نظر پزشک بستگی دارد. بنابراین نمی توان مقدار مشخصی را برای تزریق ژل به روش چاکدار تعیین کرد؛ اما در حالت کلی و با توجه به شرایطی که گفته شد بین 1 الی 2 سی سی ژل برای مدل چاکدار به لب ها تزریق می شود که این میزان بسته به سایز لب های شما قابل تغییر می باشد.

نحوه انجام تزریق ژل لب مدل چاک دار

نحوه تزریق به این صورت است که شما پس از مراجعه به کلینیک زیبایی و تخصصی، برای تزریق آماده می شوید. در این مرحله پزشک با استفاده از یک وسیله مخصوص شکافی بین لب وسط ایجاد کرده و فیلر را به دو طرف لب به طور مساوی تزریق می کند. پس از تزریق ژل دو طرف لب ها حجیم می شوند و خط وسطی که تزریق زیادی در آن انجام نشده است، کمی گودتر و پایین تر از دو طرف لب قرار می گیرد. نتیجه نهایی زیبایی فرم لب ها و چاکدار شدن آنها است.

همچنین بخوانید : تزریق ژل لب روسی

دوام ژل لب مدل چاک دار چقدر است ؟

پرکننده های لب معمولاً 12 تا 18 ماه دوام می آورند. با این حال، این موضوع بستگی به سن شما هم دارد و اینکه بدن شما با چه سرعتی کالری ها را به انرژی تجزیه می‌کند (متابولیسم).

آیا تزریق ژل لب چاک دار نیاز به ترمیم دارد؟

معمولاً بعد از تزریق ژل لب ممکن است پس از دو هفته نیاز به ترمیم تزریق ژل لب چاک دار وجود داشته باشد. مدت زمان دو هفته، بهترین زمان برای ترمیم ژل لب است. همچنین مراجعه کننده ممکن است پس از چند ماه احساس کند که فرم قبلی لب هایش برگشته و بخواهد دوباره برای تزریق ژل لب مراجعه کند.

هزینه تزریق ژل لب مدل چاک دار

هزینه تزریق ژل لب مدل چاک دار به موارد مختلفی بستگی دارد. از جمله مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر آن می‌توان به تجربه و مهارت پزشک، تکنیک تزریق، برند فیلر مورد استفاده و تعداد دفعات تزریق اشاره کرد.


آدرس : اصفهان، خیابان توحید میانی ، طبقه فوقانی بانک پاسارگاد ، طبقه چهارم
تلفن : 36251939

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :زندی [ 1402-08-04 ]
سلام خانم دکتر وقت بخیر. شما متقارن سازی لب هم انجام میدین؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر راضیه ایرجی